Drops - FKJ、Tom Bailey

这首真的很好听。

小豆之家:

Well, boy I'm gonna let you know my mind is made up
嗨 想让你知道我心已定
and I wanna go, and I've been thinking about what to do
渴望飞走 心里反复思索
Been thinking about leaving you
拥有你后 又想自由
For a long time I've tried to find it,
长久以来 苦苦寻求
Resist to stay here in this cage of mine
要挣脱困住我的这方牢笼
Well, I, I, I don't need no borderline
你知道 我从不限于条框

I, I, I don't need that fame of mine
你明白 我从不愿被界定
Let me tell you, I don't need nobody
弱水三千 不取一瓢
Nobody but me, uhm
孑然一身便好
I don't want nobody,
无牵无挂
Nobody but me, nobody
孑然独立 快意逍遥
Now a year gone by, and I want you back
一年飞逝 你却仍在心间
This things that ever said, but great seeing your neck
后悔曾经冷言冷语 还好如今迷途知返
Funny how I never ever saw before
真可笑 之前从未惜你多娇
I guess sometimes you need to walk out the door
我猜 自由后才会懂得拥有
You don't need to see where to go,
曾经莽撞又狂妄 任性年少
You don't know what you got till it's gone
悔不当初 才明白究竟失去几何
Don't you know it seem to go,
弱水三千 只有一瓢饮
but you don't know what you got till it's gone
当焦渴难耐 才明白你早已离我而去
I do need somebody, I need my baby
弱水三千 只取一瓢饮 那就是你 宝贝
Yeah yeah, uhm

I do need somebody, I need my baby
茕茕孑立 我需要的 是你
I do need somebody, I need my baby
形影单只 我想要的 是你
I do need somebody, oh I need my baby
悔不当初 我想要 我的宝贝
I don't want, I don't want, I don't need
不愿意,不愿意,如此失去
I don't want, I don't want, I don't need
不愿意,不愿意,就此放弃
I don't want, I don't want, I don't want
不想要,不想要,无疾而终
I don't want, I don't want
不愿,不想,等待着的,是你

小豆之家敬上!

评论
热度(7)
——不擅长却骄傲,不擅长也完全没有关系。

=十八/默子